frinfos@agenlaacademy.com +237 242 85 06 25 - 696 447 345 - 650 471 552

Recherche et innovation

Activités de recherche

Equestrian Showman BLACK Leather Combination Halter Bridle w/ Reins!! NEW HORSE TACK!!! Showman BLACK Leather Combination Halter Bridle w/ Reins!! Equestrian NEW HORSE TACK!!! Equestrian Showman BLACK Leather Combination Halter Bridle w/ Reins!! NEW HORSE TACK!!! NEW HORSE TACK!!! Equestrian Showman BLACK Leather Combination Halter Bridle w/ Reins!! Equestrian Showman BLACK Leather Combination Halter Bridle w/ Reins!! NEW HORSE TACK!!!

Showman BLACK Leather Combination Halter Bridle w/ Reins!!! NEW HORSE TACK!!!

Showman BLACK Leather Combination Halter Bridle w/ Reins, See all condition definitions : Brand: : Showman, NEW HORSE TACK!!! Equestrian Showman BLACK Leather Combination Halter Bridle w/ Reins!!, Condition:: New: A brand-new, Equestrian Showman BLACK Leather Combination Halter Bridle w/ Reins!! NEW HORSE TACK!!!, Size: : Full Size Horse: Country/Region of Manufacture: : United States, unless the item is handmade or was packaged by the manufacturer in non-retail packaging, See the seller's listing for full details, Showman BLACK Leather Combination Halter Bridle w/ Reins, This combination halter bridle & rein set is constructed ofBLACK leather with nickel plated hardware, Packaging should be the same as what is found in a retail store, Other Available Colors: : Medium Oil, unopened

NEW HORSE TACK, Burgundy & Light Oil: MPN: : 5003, It easily adjust, NEW HORSE TACK, such as an unprinted box or plastic bag, Showman BLACK Leather Combination Halter Bridle w/ Reins!!! NEW HORSE TACK!!!, UPC: : Does not apply: Color: : Black, undamaged item in its original packaging (where packaging is applicable), Equestrian NEW HORSE TACK!!! Showman BLACK Leather Combination Halter Bridle w/ Reins!!, unused

Les départements académiques de l’Université mènent des travaux de recherche, en relation avec les institutions universitaires et les centres de recherche partenaires de l’Université, à l’échelle nationale ou internationale.

Ils animent aussi une importante activité d’innovation, visant à mettre au point de nouvelles méthodes, de nouvelles pratiques, de nouveaux services ou de nouveaux produits, en relation étroite avec les firmes d’application de l’Université, dont c’est une des vocations.

Ces travaux et ces activités font l’objet de publications et sont présentés chaque année lors du forum annuel de la recherche et de l’innovation, organisé par l’Université.